Ніж Boker Plus "ME 109 Damast"

Ніж Boker Plus "ME 109 Damast" від компанії Krop Control - фото 1
17 014 ₴
Мін. сума замовлення 500 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
01BO909DAM
Виробник
Boker
Країна виробництва
США
Состояние
Новое
Марка стали
Damascus Steel
Тип замка
Frame Lock
Код
4009059
Материал рукоятки
Carbon
Общая длина, мм
180 мм
Материал клинка
Сталь
Вес, г
66
Толщина клинка, мм
3,5
Длина клинка, мм
80 мм
Тип заточки
Plain
Тип клинка
Drop Point

Опис

Messerschmitt Bf 109 випускався з 1935 року і, з виробництвом приблизно 33 000 літаків, є найбільш масовим винищувачем в історії авіації. Офіційно позначення типу Bf 109 ніколи не змінювалося, навіть після того, як BFW було перейменовано в Messerschmitt AG. Однак, оскільки всі типи літаків, розроблені Messerschmitt пізніше, отримали абревіатуру моделі ME, назву ME 109 також закріпилося в громадській свідомості для Bf 109. У 1930-х роках він ознаменував собою крок до нового покоління винищувачів із низькорозполішеним крилом, закритою кабіною пілота, що прибирається шасі та суцільнометалевою конструкцією крил і фюзеляжу. Ця нова конструкція витримала набагато більші навантаження, ніж полотняні трубчасті конструкції, які були поширені до того часу, які також мали брак величезного опору повітря через необхідний поперечний розкіс. У результаті компактніша та стійкіша конструкція Messerschmitt дала змогу розвивати вищі швидкості з меншим радіусом під час поворотів і пікування, що було так важливо для льотчиків-винищувачів. Bf 109 був озброєний двома 20-мм кулеметами MG FF у крилах і двома 7,92-мм кулеметами MG 17. Останні встановлювалися прямо перед пілотом і з'єдналися через переривач із валом гвинта двигуна Daimler V12 потужністю 1000 л. с. Отже, кулемети могли стріляти за круговою траєкторією обертового гвинта, не вражаючи лопаті обертового гвинта. Отже, кулемети були дуже близько до лінії огляду пілота. Сидіння пілота було обшите сталлю всередині фюзеляжу, щоб захистити його від вогню противника.

Сталь, яку заводу вдалося отримати для проєкту Damascus, була отримана від Messerschmitt Bf 109 серії E, збитого винищувачем Supermarine Spitfire Королівських ВВС у 1940 році під час Битви за Британія недалеко від села Ешфорд у британському графстві Кент. Конкретними деталями є задня пластина сталевого сидіння пілота та підшипникова втулка вала гвинта. Вони викувані Чадом Ніколсом у високовуглецевому, високообробленому 80-шаровому Damascus.

Boker Plus ME 109 Damascus успадкував численні елементи дизайну легендарного Messerschmitt. Отвір у задній частині основи леза має безпомилкову форму кабіни пілота та видно, коли ніж закритий і відкритий. Складки в листовому металі капота двигуна, як заглиблення для осій дула двох MG 17, утворюють шаблон для schor на кінчику леза. Фліпер позначає колесо шасі, що прибирається. Для передньої оболонки з вуглецевого волокна було обрано матеріал Toxic Storm від виробника Fatcarbon Materials у кольорах зелений, чорний і жовтий. Колірна гама ґрунтується на характерному камуфляжному забарвленні Bf 109 із зеленувато-сірою підкладкою і жовтою передньою частиною фюзеляжу. Протилежний бік має титановий фреймлок із ретельно інтегрованою карбідною контактною поверхнею. Гарно оформлений і ретельно інтегрований затискач дає змогу носити Boker Plus ME 109 вістрям угору праворуч. Постачається з високоякісним футляром для зберігання та сертифікатом автентичності.

Подібні товари